fy helvete

publicerat i Allmänt;
Nu är jag trött riktigt jävla trött på att höra så jävla negativa kommentarer om allt förstår fan inte hur folk orkar hålla på.
Jag fick höra att : jag inte är glad över att jag fått Wiggo & har tröttnat på honom . Och sen var det att jag "blottade" mig så mycket om mitt liv & att folk som kommenterar & säger att dom "avgudar " mig är yngre eller lika gamla som mig så dom har ingen aning om något enligt den personen .
Jag förstår inte , helt seriöst är det folk som " hatar mig " så himla mycket så snälla läs inte min blogg eller kommentera åtminstonde inte .
Jag skriver om precis vad jag vill & jag ber inte folk att ÄLSKA min blogg för det gör dom inte & ni är ju inte tvugna till att läsa den ? Så ni som är negativa till allt angående mig,Wiggo, mitt skrivande jag vill inte ens se ett spår från er jag tror nog inte ni riktigt förstår hur det känns att få en kommentar om att jag inte älskar Wiggo & är negativ till honom . HUR I HELVETE KAN NÅGON SKRIVA NÅGOT SÅNT DUMMT? åh, jag är verkligen upprörd, ledsen , förbannad . ja allt man nu kan bli i det här läget. Jag vill nog inte skriva mer , jag skiter i & skriver mer fan vad jag tappat intresset för att skriva i den här jävla bloggen & jag förstår inte hur "ni"  med dom dummaste kommentarerna kan trycka ner en så mycket som ni precis gjort .

TACK !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

det finns sjuka människor. även fast det inte är lätt, så stå på dig bea!

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Din blogg är hur spännande & inressant att läsa som helst, skit i vad idioterna skriver! Du är en toppen mamma, bea :D Hoppas du kommer fortsätta blogga!

3:e kommentar, skriven , av ...:

ta inte åt dig! Jag brukar läsa din blogg, det är mysigt att läsa den. :)

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

GUMMAN! Nu känner inte jag dig heller, men jag tycker verkligen om din blogg och du harinte skrivit någonting som tyder på att du inte skulle gilla din ögonsten Wiggo. Du skriver bara positiva saker och vad är det folk blundar för? ta inte åt dig dom är dumma i huvudet och avundsjuka för att dom inte har det livet du har!

Mvh Alexandra, tettes kompis

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker faktiskt inte att du ska ta åt dig, du är en jätrebra tjej verkar det som. och antagligen s är det någon som känenr dig - brukar oftast vara så tyvärr. sluta inte att skriva bea, en blogg är till för att öppna sig skiva vad man gör och vad man känner. en blogg ska inte vara opersonlig och tråkig. håll huvudet högt, och kolla bort från såna där kommentarer ! mvh, johanna

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

skit i dom avundsjuka jävlarna, dom mår så jäkla dåligt själva så dom måste trycka ner folk, hemskt!. föresten är jag ganska många år äldre än dig och jag gillar din blogg as mycket:) Och vem som hälst kan se att du älskar din lilla Wiggo mer än något annat.

7:e kommentar, skriven , av Mia:

jag önskade jag slapp säga det, men jag vet exakt hur det är Bea. DÅ tappar man suget att skriva, varför ens läsa våra sidor när de ändå bara skapar massa shit utav det. STÅ PÅ DIG! kram

8:e kommentar, skriven , av Linda:

Sluta inte att skriva Bea, jag tycker om din blogg :)

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Usch fy fan hur kan man säga något sånt! forstsätt skriva jag ÄLSKAR din blogg :), kramar!!

10:e kommentar, skriven , av johanna G:

klart du älskar din lilla bebis!
Huvudsaken är att du och han vet om det.:)

11:e kommentar, skriven , av L:

Jag är t.o.m. ett år äldre än dig men gillar din blogg iaf ;P den är mysig... om man ska haka upp sig på vad andra skriver så kan ju hela jävla svenska folket sluta läsa böcker också för hur stor är skillnaden igentligen? och inte fan analyserar man en bok på samma sätt som vissa verkar göra med din blogg. den e great iaf :) ha de så bra :)

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad du en gör ta inte åt dig! Du älskar så klart din lilla bebis, den som skriver något annat vet inte vad hon/han pratar om! Klart man gillar det man själv skapat!

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ditt liv och ditt val! Skit i vad andra tycker och tänker och kör ditt race. Är förresten lite avis =) Men jag får nog vänta ett par år.

14:e kommentar, skriven , av Johanna:

skit i vad dom säger! dom är bara avundsjuka på att du är lycklig. folk skriver skit till mig med men jag försöker att inte bry mig för dom känner inte mig överhuvudtaget och dom känner inte dig. nyss va det en som kommenterade i min blogg att det inte ens är mitt barn och att jag bara hittar på alltihop :) herregud säger jag bara! det finns människor till allt! du är lycklig, och du älskar din son. det är huvudsaken :) / johanna

15:e kommentar, skriven , av Tessan:

Bea, du vet mycket bättre och du vet att du är allt du kan för Wiggo. Ni verkar ha det jätte bra och jag tror inte att det är någon som tror att du är en dålig mamma. De som skriver det verkar ju inte ens känna dig så stå på dig gumman och lycka till med allt. Jag tänker på dig.

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du ska inte ta åt dig av vad en massa idioter skriver till dig bea. Jag läser din blogg så ofta jag hinner och jag tycker om att läsa den. Tycker om att läsa om hur det går för dig o tobbe med Wiggo o allt annat, och vad är det ni idioter håller på med? det är väl självklart att Bea älskar sin son, Bara för att hon är ung mamma så betyder det inte att det är något fel och att man inte älskar sitt barn, Fortsätt att blogga Bea lovar dig att de flesta som läser tycker om att läsa din blogg, Det är bara avundsjuka idioter som inte gör det. Ha det bra gumman

Kommentera inlägget här :