God dag !

publicerat i Allmänt;

Nu så har jag städat , torkat golven & dammat lite här hemma hos mamma & pappa . Och Nattis har kommit hit också. Tobbe står nu i duschen & ska snart åka för att han ska till en kompis med Wiggo & hälsa på fast jag sa att jag ville att Wiggo skulle vara här hemma hos mig , men . Har pumpat ut mat åt Wiggo så han kan få , känner mig som värsta kossan . haha ! ;)
Nu så ska vi snart tralla upp till stallet & ta in hästarna sen så ska jag väl hoppa in i duschen jag med & fixa mig lite granna. Ikväll så ska vi äta GOD mat & bara ha de trevligt ..
Men nu måste jag kila .

Ha en underbar lördag :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Känns det inte konstigt att vara i från sin lille bebis, jag menar han är inte så gammal, och du är ju hans mamma:) är du inte helt orolig när du inte är hos honom?:)ibland känns det lite som om T slänger hit och dit med wiggo, jag tycker iaf du verkar vara en supermamma, wiggo kan vara glad att ha dig hoppas du inte tar detta som ett negativt komentar för det är det inte. tror bara att wiggo vill va med sin mamma mesta tiden det brukar ju vara så, men det verkar inte t ta någon hänsyn till,.Aja som sagt du vet bäst:)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Jo det är väldigt ensamt att vara utan honom & man saknar han direkt när han åkt. Nej men han brukar inte vara så mycket iväg med honom men idag ville han inte vara här eftersom vi har "tjej" kväll här hemma så han ville ta med Wiggo till hans kompis & ha killkväll där :p hehe! Men han har ju mat & allt så han klarar sig självklart & dom e bara borta i 3 timmar.

3:e kommentar, skriven , av T:

Han gillar oss båda lika mycket och det spelar ingen roll vem han är oss för båda tar hand om han lika bra. Och varför skulle det spela roll om han var hos sin mamma eller pappa ? skummt tycker jag det låter som ? kanske inte har barn ?

4:e kommentar, skriven , av Eva:

Jag tycker det låter som en bra idé att T får ta Wiggo lite. Jag menar, bara för att Bea är mamman så betyder det inte att Wiggo inte ska få lämna henne. Jag tror bara det är bra att inte vara helt klistrad vid honom.

Kommentera inlägget här :