God för/eftermiddag

publicerat i Allmänt;

Jag vakna halv 9 idag & Wiggo åt sen så åt jag lite frukost & fikade lite sen gick vi & la oss igen & vakna precis så nu har han ätit & så somnade han. Jag ska snart ta på mig & gå upp till hästarna , mocka & rida hade jag tänkt :) Nattis & Adde kommer hit också för de ska rida eller jag vet inte om Adde ska det med Nattis ska det iaf , hon är riktigt duktig nu hehe!
Har tagit massa bilder på Wiggo som jag hade tänkt visa er sen men de gör jag när jag åker eller lägger in dom imorgon för då ska jag tillbaka hit & rida + färga håret.
Men nu ska jag kila igen , jag skriver några rader senare & lägger väl upp några bilder också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av L.:

Måste bara säga att jag gillar din blogg, har följt den as länge nu. Det är nästa sjukt hur mycket man kan tycka om att läsa om någon annans liv :) Den har blivit en del av min vardgasrutin :) Du skriver på ett bra sätt också. Du får mig att vilja blogga igen :P Hoppas allt går bra med lill killen. Han e grymt söt, men jag antar att du redan visste det ;P

2:a kommentar, skriven , av Bea:

åh vad glad jag blir att du tycker om den & vad fina ord det är sånt man vill höra :) tacktack!

Kommentera inlägget här :