hemma igen

publicerat i Allmänt;

är hemma nu i lägenheten sitter här med världens huvudvärk börjar bli en vana nu faktiskt & ska snart göra mig en fruktsallad eftersom jag inte hann göra det hemma hos mamma & pappa har vart hos dom sen i torsdag väldigt skönt att få vara ute på landet & inte bry sig om något bara vara liksom.
imorgon är det dags för BVC så ska se vad plutten väger & hur lång han är nu , väger mer de gör han garanterat för idag när jag var ute & gick så hade jag honom i bärselen & jag tyckte nästan att han var tung :P haha ! tung hur kan man säga att han är det ? han är ju så liten plutt :) imorgon så ska jag också med pappa & träna på något gym som han tränar på eller jag tror att jag ska göra det iaf får se hur jag mår i halsen & så. tänkte sätta mig på en träningscykel & träna lite.  jag sätter in mer bilder på wiggo på onsdag för då hade jag tänkt åka ut till mamma & pappa igen för nattis ska till oss & rida & det får man ju bara inte missa , haha ! ;)


någon frågade mig om jag hade hoppat av skolan eller vad jag hade gjort eftersom hon / han tänkte på bebisen skull.  & svaret blir ; - ja , jag har hoppat av eller inte hoppat av utan tagit en sabbats år så ska tillbaka nästa år i oktober så där har du svaret :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anonym:

vart har tobbe tagit vägen? han finns aldrig aldrig med numera...

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

han finns här hemma.

3:e kommentar, skriven , av nathalie:

hahahaha... nää mna får absolut inte missa när jag ska rida, ett gott skratt förlänger livet och fatta vad mycket ni kommer skratta!!!! hahah puss

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

men måste du börja i 2:an igen då?

Kommentera inlägget här :