Lördagskväll.

publicerat i Allmänt;

Nja, vad kan man säga om den här lördagen? sorgsen på något sätt. Hur har eran dag vart ? Kollat på Sing a long , heter det så? Iallafall så kolla jag lite på det & så blev det fruktsallad , inge otnyttigt här inte .  Har man lyckats gå ner några kilon till så ska man väl inte göra så att man går upp igen ? nej det vore ju förjävligt iaf för mig.
Imorgon är det farsdag, kommer ni ihåg det ? själv så ska jag åka med mamma & tända ljus på farfars grav. i miss you so much <3 Sen så ska jag väl själv säga grattis & ge en liten present till min pappa & så säga grattis till Ts första farsdag så får vi se hur den dagen bli , lyckad hoppas jag.

Nu så ska Wiggo äta & efter det så går vi & lägger oss. God natt på er , hoppas ni får en skön nattsömn. :P Tack för alla söta kommentarer, I like you guys !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kim - Vardag & Design hjälp:

Söt bebbe!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

wiggo är jätte söt! kram emmape

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

Jag kollade på Svensson Svensson, roligt som vanligt :) åt sen glass, *onyttigt jag vet, men ibland får man ;) *. Hoppas T blir nöjd med sin första Farsdag :)

Kommentera inlägget här :