söndag

publicerat i Allmänt;

Vakna halv 9 Wiggo åt & sen satt jag mig & åt frukost .Sen så gick jag med Wiggo upp till stallet & mamma följde med. Vi tog ut hästarna & jag tog en sväng med vagnen , jag har också fotat massor men min kamera dog nyss så håller på att ladda den nu men jag snodde min systers kamera så har tagit några bilder som jag kan lägga ut nu dom andra bilderna får ni vänta med att se senare när laddningen är klar. Men här är dom andra bilderna. Först är det ju Wiggo som ni kanske ser :P sen så tog jag kort på sjön från huset ( sjötomt ) sen lite på hästarna när dom precis hade kommit ut till hagen & gud vad glada dom blev , dom gillar snön :) Sen på huset också ;D

             

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

vad fint! :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

fint, ser jätte mysigt ut :), karm emmape

3:e kommentar, skriven , av carin:

Fy tusan vilket mysigt hus, med vattnet och så =) Söt bebis ni har =)

4:e kommentar, skriven , av Nathalie:

åhh han är så underbart söt.... det är tur du har blogg så jag har något att göra på jobbet!! ;)... PUSS

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Har du bilddagboken?

6:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Guuud va fint ni har d där=)

7:e kommentar, skriven , av mickis:

nej va gulligt =)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kul att se:) Jättegulligt!

9:e kommentar, skriven , av josephine:

uppdatera mer! :)
jätte fina bilder och wiggo är så söt :)

Kommentera inlägget här :