söndag

publicerat i Allmänt;
Vakna kl 10.30 idag väldigt skönt eftersom jag inte somna förns kl 1 igår kväll. Idag så har vi bara tagit de lugnt än så länge men vi ska väl inte göra något speciellt eller inte jag iaf för jag är helt död & skulle helt vilja ligga i sängen hela dagen det är verkligen så söndagar ska vara. Men jag ringde mamma & pappa imorse också & dom var ute på promenad hade gått i över en timme & så skickade dom sms & sa att dom satt på hotell rummet & drack kaffe & åt bullar , mumsi ! hehe. . Gud vad jag saknar dom . <3
Min syster undra hur vi skulle klara oss eftersom vi alltid har fått allt serverat på ett silverfat , haha! men jag sa att de här klarar vi finemang ;D Och de tror jag nog vi gör , just nu har jag plockat ur diskmaskinen & ska snart sätta på en tvätt också sen hoppa in i duschen.
Men nu ska jag kila .

Ha en bra dag !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma & pappa:

hej allihopa vi har det bra!saknar er naturligtvis men men pussar & kramar till er alla!skot om er

Kommentera inlägget här :