Tisdag

publicerat i Allmänt;
God morgon!

Idag så vakna Wiggo kl 8 då åt han & sen så kom jag på att vi skulle gå upp kl 9 ändå för att vi skulle upp till stallet för att ta ut hästarna så jag & Wiggo la oss i sängen & satt på TVn & kollade på Disney Chanel , tack gud för att den kanalen finns haha jag älskar det! :)  Sen gick vi upp till stallet tog ut hästarna Wiggo var med såklart han låg i vagnen & hästarna blir lika fundersamma som alltid när dom ser vagnen , haha att dom aldrig lär sig att de ligger en bebis där i :) Sen gick vi ner & åt frukost & nu sen fixade jag mig lite & nu sitter jag & skriver här ;D 
Bella & jag ska åka en sväng till Tuna Park & kolla lite en stund Tobbe , Wiggo & Sigge ( hunden ) ska stanna hemma. Kanske hittar lite julklappar , hm får se! 
Nej nu ska jag gå & platta håret sen så ska jag nog ringa mamma & pappa & se hur dom har det , snart är dom hemma igen! :) <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

uppdatera snart!!:P

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Din blogg är fan skön:)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kommer det inga söta bilder på Wiggo snart?!:) Det var ett tag sen.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

haha, jag älskar också disney channel fast inte kuzko eller killen som kan bli drake (a). Älskar din blogg iaf, alltid lika kul och läsa och Wiggo är så underbart söt :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

en fråga bea. Planerade ni att få barn? Och varför behöll du det? Du är själv bara ett barn som är påväg att bli vuxen, men än sålänge är du inte det. Vill bara veta, för jag själv skulle då aldrig skaffa barn i sån tidig ålder. Det är mycket man måste tänka på, inte bara sig själv när man vet att man är gravid.

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Nej vi planerade inte att få barn . Varför jag behöll det ? oj det finns många saker varför jag gjorde bla. för att tänkte att de faktiskt var en människa & om jag skulle "ta bort" det så skulle de kännas att jag mörda barnet & visst hade jag en tanke på att göra abort men sen försvann den & vi ville ha Wiggo kvar. När man tänker nu att man kanske skulle tagit bort Wiggo så blir man så ledsen & jag är verkligen glad att jag inte gjorde det för han är världens finaste. Nej okej du kanske inte skulle göra det men de finns många unga mammor. Nej jag tänker inte heller bara på mig själv & jag skulle aldrig vilja göra det heller.

Kommentera inlägget här :