Torsdag

publicerat i Allmänt;
Förlåt har inte hunnit skriva något men nu är jag tillbaka igen. Var hos mamma & pappa igår ett tag & sen så åkte vi hem igen, sen så kom det lite folk hit T skulle kolla på fotboll & dricka några öl , hmm några? säkert ... MASSA! iallafall jag & Wiggo satt hemma hos min kusin med hans tjej & min syster vi kollade på TV & lite sånt. Kom hem kl 11 så jag gick & la mig direkt. Vakna halv 12 & så ringde jag mamma & fråga om hon ville komma över på lite mat så hon har precis vart här & ätit & hjälp mig att sätt upp nya gardiner i köket.
Idag vet jag inte vad som händer känner bara att jag har ont i huvudet så ska bara ta de lugnt . Wiggo ligger & sover nu så jag funderar på att lägga mig ner ett tag jag med & sova men jag har så svårt & sova om dagarna .
Ja, jag har väl inte så mycket annat att berätta & jag känner att bloggen/besökarna minskar , det förstår jag också !
Vi hörs senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Bloggen minskar, du måste söga god morgon annars blir jag orolig =) Det är helt skumt har läst din blogg sedan Wiggo föddes och det känns precis som att jag känner dig =S

Ha det bra!

2:a kommentar, skriven , av martina:

jag läser iallafall din blogg varje dag bea (A)

3:e kommentar, skriven , av Bea =):

vad bra martina ;D

4:e kommentar, skriven , av Sara :):

jag läser din blogg flera gånger om dan :) fortsätt uppdatera :) hoppas att allt är bra med dig :)

5:e kommentar, skriven , av Emma:

jag läser alltid din blogg, sluta inte uppdatera. MER bilder:)

6:e kommentar, skriven , av Melinda:

Fortsätt uppdatera du, jag läser flera ggr om dagen :)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Sluta inte blogga, hoppas du snart blir aktivare igen:) Alltid lika kul att läsa om hur det går:P

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

mer bilder :D

9:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag läser varje dag. skriv mer!

Kommentera inlägget här :