3/9

publicerat i Allmänt;

nu har man precis duschat klart & ska snart börja plugga lite smått men har inte så jättemycket att göra så det är ju skönt. imorgon så ska vi åka & fastställa faderskapet kl 13.30 ( att tobbe är pappan ) sen blir det nog bara att ta de lugnt & plugga lite smått & försöka sova så gott jag kan för jag tror jag bara kommer vara så ivrig tills på onsdag då ska vi till barnmorskan & göra ultraljud , längtar :D jag ska skriva varenda liten detalj i bloggen då .

gud vad jag älskar Elin Kling & Ashley Olsens stil på kläder de är verkligen grymt snygga .

nej nu måste jag kila & plugga & tobbe ska väl ha datorn nu också till att plugga sen måste jag hinna föna håret torrt innan jag ska gå & lägga mig annars står mitt hår åt alla håll & kanter imorgon om jag lägger mig med blött hår , haha! värsta ruffset ;)
nej , ha det så bra & god natt på er , hörs imorgon :)

Kommentera inlägget här :