Bebis <3

publicerat i Allmänt;
idag så blir våran älskling hela 34 veckor & det är exakt 6 veckor kvar till beräknat datum , sen får man ju se när h*n vill komma ut :) på onsdag är det dags för barnmorskan & då skulle hon göra ett ultraljud bestämde vi då kanske man kan se könet ? .. nej , jag har ingen aning om man kan det men skulle vara kul & veta men samtidigt inte för det är ju roligt med överaskning också . hehe svårt beslut. men om jag får reda på det så säger jag det bara till dom som vill veta & går inte ut med det i bloggen.. så ni vet :)  Tänk att det bara är 1 månad & 2 veckor kvar , helt otroligt tiden har ju bara gått SÅ snabbt . & det är ju jättebra iofs för vi längtar så mycket :) <3 
 
på dom här bilderna så är h*n bara v17+3dagar <3 & MKT större har h*n blivit .

 

 
nu ska jag gå & fixa mig lite eftersom vi ska på 6-års kalas idag ;D  ha en bra dag.
kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :