Torsdag 37'

publicerat i Allmänt;

nu är det bara 37 dagar kvar , jag håller räkningen vettni ;) idag så har jag vart i skolan & sen på föräldrarkurs & denna gång prata vi om amning & fick kolla på en film om det . mycket lärorikt :) sen har jag & tobbe vart på tuna park han köpte en tröja till bebis & ett par mjukisbyxor till honom själv , jag köpte ingenting. sen nu har vi precis ätit & sitter & kollar på idol sen ska jag kolla lite på vad jag ska göra på historian & sen ska jag gå & lägga mig tidigt.

just de fick en söt liten mössa av mamma idag till bebisen :) <3  men men, jag är inte på toppen humör & inte så pigg på att skriva så vi hörs imorgon.


kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

Sötnos, hoppas vi kan ses ngn dag nästa vecka! <3

2:a kommentar, skriven , av Bea =):

självklart kan vi de gummsi !

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

Det klart man räknar ner :D

Kommentera inlägget här :