sms.

publicerat i Allmänt;
fick precis ett sms av Wiggospappa som sa " jag ska gå ut nu med mina kompisar " .. Okej ? Var det inte han som skulle haft Wiggo ikväll ? fast jag sa att jag ville ha honom . jag tror nog inte han har vart i sin lägenhet SJÄLV någon gång antingen ute eller så är det någon kompis där så de sitter & dricker kollar fotboll eller nåt sånt .
skit samma , det var ju meningen ifrån början att han skulle lära sig att ta " eget ansvar för sitt hem " men hur ska han kunna förstå när han aldrig är hemma? nej , de funkar inte! och de verkar som han aldrig kommer att förstå. de är väl bra att det blev som de blev , han verkar ju inte heller vilja lägga manken till bara UT UT hela tiden. Aja jag bryr mig inte han får göra som han vill , han har ett eget liv nu!!

jag är väldigt trött så ska gå & lägga mig nu . <3 GOD NATT!

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Skit i det där Bea, du verkar må mycket bättre nu utan Tobbe faktiskt. Hoppas du haft en bra dag. Sov så gott gumman :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

du går väl också ut ibland? ;)

Kommentera inlägget här :