fredag.

publicerat i Allmänt;
Hallå ;D
sitter på jobbet nu & slutar kl 21.
idag så har jag vart & knäck ryggen + nacke väldigt skönt måste jag säga , så jag tror min huvudvärk blir bättre nu. Efter det så gick jag & tatuera mig , jag tänkte visa er det i helgen om jag åker hem till mamma & pappa så slänger jag in en bild så får ni se hur det blir. När jag slutat så ska jag hem micke & sandra ska komma till oss så vi ska väl kolla film & ta det lugnt. Men men , nu så ska jag kila igen . Hoppas ni får en underbar fredag iaf . :)

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av OCENSURERAT:

OCENSURERAT BARA FÖR DIG!



TVÅ TJEJER SKRIVER OM DET INGEN VÅGAR SKRIVA OM!



SEX, VÄNSKAP och KÄRLEK!



VÄLKOMMEN ATT TA DEL AV ALLT! HELT OCENSURERAT!



ocensureraat.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Daniel:

Hej, låter skönt att knäcka till ryggen, jag gjorde det för ett tag sedan. Hoppas du har haft en bra helg, ha det underbart!!

3:e kommentar, skriven , av sandra:

halloj :) hoppas att tatueringen blev bra. vore kul om vi sågs någon dag, om du vill det?:) kramis

Kommentera inlägget här :