Fredagkväll.

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma hos mamma & pappa har precis ätit & ska snart åka till lägenheten igen , Anton har jätteont i magen :( och klantig som jag är så glömde jag såklart kameran men en bra nyhet jag ska hit imorgon också så då tar jag med mig den, haha! Idag blir det bara fredagsmys , ligga i soffan & glo på film .

jahapp ..

just , någon fråga hur länge jag & anton vart tillsammans & snart i 3 månader men det känns som flera år :)<3
Nej nu ska vi pallra oss in till stan . Vi hörs imorgon igen .


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tess:

Tävla om smycken i min blogg!

TÄVLINGEN AVSLUTAS IKVÄLL!



http://egowar.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-smycken-2.html#comment

2:a kommentar, skriven , av ttmode:

Ni är så fina tillsammans du och wiggo!

3:e kommentar, skriven , av elin.:

Beundrar dig grymt mkt som person och ja, jag kikar in här ofta. Du verkar verkligen vara en underbar människa och en toppen mammma till wiggo. Sköt om dig o godjul. KRAMAR

Kommentera inlägget här :