söndag!

publicerat i Allmänt;
Hej alla glada ;D

just nu sitter jag hemma hos mamma & pappa , jag har färgat ögonbrynen, förlängt naglarna & klippt mig :)
har precis hoppat ut ur duschen också , nu väntar jag bara på lite käk. Wiggo ligger & sover han var väldigt trött när vi kom hit så det var bara bumms i säng.
Igår så var jag hemma hela kvällen i lägenheten alltså , Anton & Micke åkte & hämtade antons lillebror i arboga som missade bussen till eskilstuna stackaren. Sen  så har det vart rätt lugnt faktiskt , idag så ska jag bara vara hemma glo film med älskling om han kommer till mig annars blir det att göra det själv. Jag har en bild också på tatueringen som jag tänkte visa er , men det blir i nästa inlägg.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad heter hans lillebror :) ?

Kommentera inlägget här :