....

publicerat i Allmänt;

Jag har precis fikat & snart är det dags för mat jag ska hinna äta något innan E kommer kl 13 bestämde vi..
Sen så ska jag nog själv rida också måste röra på fläsket lite. Just det fick en liten rolig kommentar faktiskt .

Postat av:

Ja du kan ju säkert så mycket om att vara förälder : )

Ja jag vet  nog om att man ska ställa upp & hjälpas åt . Man är väl ändå två till att skaffa ett barn? Eller är jag helt ute & cyklar nu eller?  Det är inte EN person som ska göra ALLT för tillslut så pallar man inte man faller ihop & mår skit , de är väl den perioden jag är i just nu.

Och det roliga med denna kommentar att den kom från samma dator som jag skriver på så jag antar att det är T som suttit & skrivit denna kommentar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha fan vad bra att du kan kolla upp varifrån kommentarerna kommer, där fick han din man :D

2:a kommentar, skriven , av Eva:

HAHA! Där fick han. Vad löjligt!

3:e kommentar, skriven , av lovisa:

jag håller med de theres skrev
när hon kommentarde inlägget godmorgone. Jag tror inte heller T är mogen att bli förälder. Det känns som du har det mkt bättre utan honom. Flytta hem hos dina föräldrar ett tag så fattar han att du menar allvar det verkar han ju inte göra nu!

Kommentera inlägget här :