Frågor & svar igen!

publicerat i Allmänt;
Postat av: Jenny Jag läser din blog varje dag o älskar den grymt mkt :)
Vill fråga lite också :)
1. Vad sa dina kompisar när de fick reda på att du var gravid?
2. hur reagerade tobbe på när du berättade för honom?
3. planerar du o tobbe att gifta er o hur skulle bröllopet då stt ut? :)

Svar : - Vad roligt att du gillar den :)
1:- oj dom blev väl lika chockade som jag men de blev glada
2: - Han trodde inte på mig först haha sen blev han skit rädd , chockad & visste inte vart han skulle ta vägen. Jag trodde han skulle börja gråta , men det gjorde han inte.
3:- Ingen aning , Tobbe vill gifta sig men jag vet inte . Min mamma & pappa är inte gifta & det funkar ju super iallafall :)

Postat av: Jag undrar om du rekomenderar andra tjejer i din ålder att föda barn ?

Svar : - Det beror på många saker vet man att man inte skulle klara av det så skulle jag verkligen inte rekomendera det för barnets bästa.  Men vet man att kan skulle klara av det , vill & har stöd från föräldrar, nära & kära så no problems!

Postat av: jag läser med din blogg varje dag! :D, och den är riktigt bra! :D, ställer samma frågor som Jenny, + en till :)
* Hur reagerade dina föreldrar på när du talade om att du var gravid+ att du/ni skulle behålla det.

Svar : - Ja, dom reagerade nog som dom flesta skulle ha gjort chockade , förbannade & ledsna. Först så tyckte dom inte alls om det men nu är de världens stoltaste mormor & morfar & de ställer upp till 100%.

Postat av: sofia Jag skulle vilja ställa dessa frågor:
1. hur reagerade du själv när du fick reda på att du var gravid?
2. Var det en självklarhet att behålla barnet?
3. Hur ser ni på framtiden?

Svar : - 1. Jag blev jättechockad trodde jag skulle svimma & sen grät jag nästan hela tiden.
2. Nej för mig var det inte en självklarhet att behålla barnet först , jag var så ledsen & chockad att jag inte kunde tänka klart . Men efter att de smält lite satt vi oss & pratade , dissktera om hur det skulle bli osv. Sen så slog det mig NEJ jag kan inte "döda" ett barn , MITT BARN. Så det blev ett beslut att ha kvar barnet & jag är så stolt över mitt beslut & jag ångrar verkligen ingenting jag älskar honom mest av allt :)
3. Vi ser ljust på framtiden , ett barn till kanske lite senare då såklart.

Postat av:

Hade ni funderat ut något flicknamn, ifall att barnet skulle blivit en tjej? :)


Svar : -  Jag trodde ju benhårt att Wiggo var en tjej när han låg i min mage men ack nej . Han skulle ha hetat , Alissa, Engla eller Stella hade vi som förslag .


Tack för alla frågor & jag hoppas ni blir nöjda med era svar är det något som är oklart så skriv igen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Åh va roligt med frågestund!

Ny tävling på min blogg där du kan vinna ett par örhängen, allt du behöver göra för att delta är att kommentera något inlägg i min blogg!

2:a kommentar, skriven , av Ann:

Dagens tips i min blogg handlar om hur du håller dej frisk i vinter!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kanion bra med frågestund, och fick bra svar på mina frågor :D

Kommentera inlägget här :