Huvudvärk.

publicerat i Allmänt;
Nu har Wiggo vaknat eller han vakna runt kl 12 & vi har suttit vid TVn & kollat lite . Just nu är Tobbe här & är med Wiggo sen ska han åka igen in till stan & springa säger han , aja jag får väl se vad jag ska hitta på då ikväll så ska jag iallafall rida eller inte ikväll men senare under dagen iallafall om det ska sluta blåsa så förjävligt.

Det var någon som frågade vad jag & min mamma skulle tatuera & jag ska skriva Wiggos namn någonstans men vet inte vart ännu & min mamma ska göra en groda eller ett troll tror jag hon pratade om fast jag vet inte hon kanske har ångrat sig :P Vi får se vad det blir & det är inte långt kvar nu.
Och så var det en som fråga ang skorna jag skrev om förut dom rosa om dom fanns någonstans i malmö & jag kan säga att jag har faktiskt ingen aning :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

va med och tävla på min sida (",)

2:a kommentar, skriven , av Lexie:

hatar blåsten, det är förjävligt :o

3:e kommentar, skriven , av MissMimmi:

Svar: Tack så mycket! Bloggen är under uppbyggnad då jag ska flytta över min andra dit.

Visst gör jag det! Du kan läsa mer här: http://mimmisdesign.blogg.se/allmnt.html

kram

Kommentera inlägget här :