Super!

publicerat i Allmänt;

Nu är jag tillbaka hemma igen , har kört , ätit mat & dammsugit . Det gick super bra & köra han sa att jag var jätteduktig, vilken tur va? :) Nästa gång så ska jag träna på att parkera, backa runt hörn & starta i backe såna där saker jag inte kan såklart , haha men det är därför man ska träna .. Snart så ska vi åka ut till mig på landet & jag ska få lite "semester" gud så skönt jag behöver faktiskt sätta mig ner & vara ta de lugnt någon dag , Tobbe & mamma säger åt mig :P hehe .  Imorgon är det fredag & jag ska faktiskt inte göra något speciellt alls bara vara hemma hos mamma & pappa vi ska ju sova där så jag ska nog passa på att gå ut & gå , rida & sola det ska jag väl göra idag också men tusan vilket pissväder det blev helt plötsligt. :/

Men men  ! Göra idag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hehe backa runt gathörn var såååå svårt första gången :P, men det blir lättare lovar :D sen flyter allt bara på håller på med mitt körkort förfullt nu :D Lycka till allt kommer gå kanon allt är svårt i början men sen går det som på rinnande vatten :D

Kommentera inlägget här :