At home.

publicerat i Allmänt;
Jag är hemma nu & har vart det ett tag. Jag har hjälpt mamma att städa & så nu sitter jag med slingor i huvudet som ska tas bort om ca 20 minuter . Idag så åkte jag & Wiggo in till stan runt kl 12 träffade Bella & Max gick & fixade mina piller sen så gick vi en sväng på stan , köpte 3 par trosor för 129:- på Gina tricot . Sen åkte vi hem igen , när vi kom hem så sa Anton att han skulle komma idag så ska hämta honom kl 20 på tågstationen :) sen imorgon är det bara att pallra sig iväg till jobbet igen men denna helg är jag ledig.
Wiggo är 9 månader det var någon som frågade & han blir 9 månader den 1/7 så ganska snart :) det är kul att så många nya " hittat " hit .


Vad har ni gjort idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Myzan:

Vilken bra och intressant blogg du har! Jättetrevlig att läsa :) Keep up the good work!

2:a kommentar, skriven , av lovisa:

Shit det är helt sjukt att han snart är nio månader då har jag läst din blogg i ca 11 månader snart ett år om inte mer igentligen? haha, sjuk som sagt, tiden går så snabbt!!

Kommentera inlägget här :