lördag kväll.

publicerat i Allmänt;
Idag så åkte jag , Wiggo & anton in till stan vi ställde bilen hemma hos mig , gick till vilsta & där träffade vi Bella, max & micke. Gick runt där & glodde sen träffade jag min kusin också trevligt :) Sen gick jag , Wiggo & anton hem till min mormor & hälsade på sen hem hämtade bilen , hem till Anton åt mat & sen nu är vi hemma hos mina föräldrar sitter & kollar på film. Jag kände att jag var tvungen att skriva lite här så ni vet vad som händer om dagarna. Jag har massor av bilder också som jag tänkte slänga in men det gör jag imorgon kväll. För Anton åker till Örebro imorgon igen & ska jobba hela tiden så nu vill jag bara vara med han .
men nu så ligger han & väntar på mig i soffan , hihi . Så jag hör av mig mer imorgon .
GOD NATT !

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

hur gammal är anton? :)

2:a kommentar, skriven , av kusin frida:

ni är så söta ni tre :D <3

3:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

Ludde saknar dig med Wiggo, vi saknar er!

4:e kommentar, skriven , av Melinda:

är du ihop med anton ? :)

5:e kommentar, skriven , av Sofia:

Hejsan!

Vet inte om du minns mig men vi träffades på lyftteknik-kursen häromdagen :) När jag tittade igenom lite bilder förut så kom jag på att du frågade om mina (gamla) hästar, så om du fortfarande är intresserad så finns dem i bloggen :)

Hoppas att du haft en toppenhelg!

Kommentera inlägget här :