onsdag

publicerat i Allmänt;
isag så har jag träffat min kusin, wiggo fick present & sen drog vi ner på stan åt & kollade runt. Snart är det dags för jobbet börjar 16.30 - 21.30. Ni som inte vet så jobbar jag i Hemvården i Torshälla helt okej faktiskt :) Sen så ska jag hem direkt & sova sen börjar jag kl 7 imorgon bitti igen till kl 14 . Sen på fredag börjar jag 10.30-16.00 puuh sen är det helg !

Någon frågade mig vad jag hade för storlek på Hello kitty dressen & det är xs på byxorna & S på tröjan. Fast byxorna har blivit lite förstora nu . Men men nu så vet du det :)

Nej snart är det dags att åka & jag hinner inte blogga mer idag för jag ska sova direkt när jag kommer hem.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av milla:

du vet väl att man ska ha 11 timmars vila imellan passen? Borde iaf dom veta om, och det är det inte mellan dina pass.

ville bara uppmärksamma dig om det.

För det är en lag på det

Kommentera inlägget här :