Tisdag.

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag på mammas jobb med Wiggo som sitter & skrattar i vagnen. När jag vaknade i morse så var jag sjuk eller jag är sjuk men jag pallra mig iväg till jobbet iaf . Feber & skit ont i kroppen men jag hoppas bara att det är en förkylning :/
Men nu så ska jag snart gå & äta om jag får i mig något sen så ska jag hem & vila en stund. Jag måste bli frisk så jag kan jobba imorgon & hela veckan ut. Jag försökte få Anton att komma hem & ta hand om mig men ha måste jobba :(
Nej nu måste jag kila. ..

Någon sa att att hon skulle vilja ha en frågestund så nu kör vi med det . En frågestund , varsågod ! Säg vad du vill i det här inlägg skriver du frågan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej! Jag har en fråga angående de här med penga frågan, hur mycket pengar har du att leva på i månaden? hade du något jobb innan du fick Wiggo? Och sen en fråga om du har köpt din lägenhet eller om de är en hyreslägenhet?

2:a kommentar, skriven , av Jonnah:

När blev du och Anton tillsammans? =) Vilket datum?

3:e kommentar, skriven , av stine:

vad tycker Tobbe om att du träffar Anton? Och träffar Tobbe Wiggo något överhuvudtaget?

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Hur gammal är Anton? Kul att du hittat en ny! :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

när du ska flytta hem till lägenheten, kommer anton att flytta med dig då? kommer han betala hyra isf?

6:e kommentar, skriven , av isas mamma:

hur mkt föäldrapenning tar du ut? =)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad jobbar Anton med?

8:e kommentar, skriven , av Ensam och gravid:

Är det Tobias som inte vill träffa wiggo, eller vill DU inte att han träffar honom?

9:e kommentar, skriven , av sanna:

Hur ofta skaffat du barnvakt?

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kommer ni att hitta på någe speciellt i sommar? du,wiggo och anton?, ska wiggo börja på dagis och när? :), KRYA PÅ DIG!

11:e kommentar, skriven , av Mickis neo´s mamma:

12:e kommentar, skriven , av Mickis Neo´s mamma:

Alla undrar om dig och anton? Öhh, varför dt egentligen=) Stackare att svara på allt dt där hehe. Hopaps ni har dt bra nu, och hopppas ni får en skön sommar. Puss puss på Bea och Wiggo .

13:e kommentar, skriven , av anonym:

röker du?

Kommentera inlägget här :