Allt mitt fel ?

publicerat i Allmänt;
Varför säger "han" att allt är mitt fel hela tiden? Man är väl ändå två till att bråka ? Jag vet faktiskt ärligt talat inte vad jag gör för fel? Tar hand om Wiggo ? Helt seriöst , jag vet inte vad jag ska ta mig till allt blir bara fel fel & jag försöker prata men allt verkar komma in i ena örat & ut genom andra. Jag orkar inte ha det såhär längre & det har jag sagt men inget verkar fastna eller inte lyssna. Det här känns så förbannat världelöst & JAG känner mig värdelös.
 
Och NEJ jag är inte ut på krogen för att träffa andra killar varför skulle jag vara det ? Jag vill umgås , roa mig lite grann med mina kompisar är det för mycket begärt ? Om jag säger såhär lugnar det dig då att JAG VILL INTE ENS TÄNKA PÅ KILLAR , DE FINNS INTE ENS I MITT HUVUD  killar är nog det sista jag vill ska jag säga dig ! Och som tidigare sagt , jag tänker gifta mig när jag är 50 år. Jag förstår inte vad jag gjort för att du ska tro att jag ska gå runt & hålla på med andra ? seriöst ? Jag har aldrig ens rört eller träffat någon under tiden vi vart / är tillsammans .. Jag ska säga att jag är osäker på vart jag har dig någonstans ena dagen " älskar dig " andra dagen " du träffar bara andra , din hora " hur fan ska jag kunna veta vart du vill komma med det hela ? Jag är knappt utanför dörren & när jag väl är det så får man bara något skit uppkastat .

Jag vet inte vad jag ska säga , är ganska så förvirrad !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

hoppas det fixar sig mellan er, och det är väl självklart inte bara ditt fel..

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

de finns bättre killar...

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är inte värdelös, Bea.
Som alla andra skriver, du är en stark tjej som tar hand om Wiggo såå bra!

Tobbe är osäker på sig själv nu. Han ska flytta till eget & ska ta hand om sig själv för första gången. Han är van att ha dig hemma som tar hand om er, städning & mat.
Nu ska han göra sånt själv + att ta hand om Wiggo då & då.

Omoget att säga "du träffar bara andra, din hora". Först ska man väl aldrig säga hora till någon man älskar, någon man har skapat ett liv
ihop?

Du är INTE värdelös! Du ska inte vänta tills du är 50 år med att hitta nån & gifta dig. Ta din tid att finna någon bra (om ni beslutar för att inte vara ihop, du & Tobbe).. men lova inte eller säg att du ska vänta, för det kommer inte Tobbe göra.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att allt löser sig. Uppdatera gärna, för jag vill verkligen veta hur det går.
Som du ser är jag inne på din sida flera ggr varje dag & jag älskar verkligen att se dig & Wiggo.

Och kom ihåg; Du är en varm & go tjej! :)

Många kramar från Maria

4:e kommentar, skriven , av lovisa:

men Bea! Du är SNYGG, du är SMAL herregud det syns inte ens att du fött barn, du har en underbart söt liten kille, DU KAN FÅ VEM DU VILL, du ser ut som vilken tonårstjej som helst, med med dig kommer en underbart fin liten kille vem skulle tacka nej till de? Du behöver någon som uppskattar dig behandlar dig väl, låter dig göra vad du vill gå vart du vill, du har varit tsm med T länge, men du jhag kan säga dig att det finns mycket bättre killar där ute, och säkert skit många ville ha dig när du var ute :)! Släpp T, även fast ni har ett förflutet, men jag tycker inte han förtjänar att vara mer än pappa till ditt barn, du kan få så mycket bättre, Du borde ha skit bra själövförtroende :)! SKIT I HONOM! (någon som kallar en hora ska man aldrig gå tillbaka till!!!)

5:e kommentar, skriven , av emms':

Klart han känner en dos av avund, krogvärlden har precis stött på dig och du den.
Du är ung och fräsh som bara den !
Men de ger honom inga som hellst rättigheter att kränka dig! Snarare borde han uppmuntra dig till att ha kul !
Däremot borde han va orolig för att förlora dig, gent emot hans ord han använder!

Visst du har barn nu, men han festar väl han med?
Bara för att du är mamma betyder de inte att du inte har ett begär att umgås med vänner och träffa nya sådanna !
Snarare tvärt om! Alla behöver vi nya vänner och våra gammla med såklart i alla lägen !

Men om han får gå ut o roa sig får väl du med det, ni är ju två om Wiggo !

Och en sak du kanske borde fråga honom är hans rädsla för o släppa ut dig för att festa,
Är han bara allmänt svartsjuk eller finns de kanske en grund i varför han är så svartsjuk ?

Hoppas de löser sig och att du ska slippa lida för den manliga ointelligensen !

Kramar !

6:e kommentar, skriven , av Ellen:

Ni är ju uppenbarligen inne i en period då ni är osäkra på varandra och då är det lätt hänt att man säger saker man inte menar. Det är inte konstigt att han är orolig över att du träffar andra, ert förhållande är knackigt och du har just fått tillträde till krogen. Det behöver inte betyda att han inte litar på dig, men när man tycker om en person så tror man att alla andra också ser hur fin den personen är och ens eget värde får sig en törn. Det är lätt hänt att man fantiserar ihop en massa saker helt utan grund. Det rättfärdigar dock inte hans beteende, men kanske ger en förklaring till varför han säger som han gör. Jag hoppas det löser sig.

7:e kommentar, skriven , av Karin:

Taskigt att säga hora det ska man inte ta och verkligen inte av ens pojkvän. Du är ju 110% procent snygg.. Killar skulle stå i kö för att få lära känna dig. Den där Tobbe verkar inte vara på din nivå han verkar omogen.. Du borde hitta någon på din egen nivå.

Kommentera inlägget här :