Fråga ..

publicerat i Allmänt;
Jag såg att en tjej ställt en fråga om jag & tobbe fortfarande är tillsammans & träffas .

Vi träffas väl lite då & då men han jobbar , går i skolan & jag är bara hemma hos mamma & pappa . För jag vill inte vara inne i stan i lägenheten , o ifall han ska plugga så är jag väl ivägen & vi bråkar ju rätt ofta då tycker jag inte att de finns någon större idé att sätta min fot där inne. Och ifall vi är tillsammans ? jag har faktiskt ingen aning jag har inte fått något " klartecken" från honom , jag skickade sms igår men han svarade inte så jag vet inte faktiskt vi får väl se om han säger något idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Bea, gumman!
Jag tycker du är en jätte bra mamma & du gör ett jätte bra jobb. Stå på dig, kom ihåg det ..
Tycker ärligt talat att du ska fokusera på dig & wiggo. Han är en sån underbar liten söt unge (:
Ta hand om dig ..

2:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Tycker du gör rätt i att inte vara där. Du har det nog bättre med bara Wiggo och din familj verkar ju toppen. Sen om det löser sig och han ändrar på sig så är det ju en annan femma.=)

Tycker du är toppen!

3:e kommentar, skriven , av johanna:

hej! hoppas ni får det roligt ikväll, skaka loss ordentligt haha! glad påsk!

Kommentera inlägget här :