Staden.

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag kommit hem från stan har vart där med mamma en runda & gått , hon skulle klacka om sina stövlar. Medans vi vänta på det så var vi inne på Gina tricot & jag köpte eller MAMMA KÖPTE en svart klänning med U-ringning på ryggen AS SNYGG var den lite lik American Apparel A-fodralet bara att den här kostade 129:- & inte 329 : - så där gjorde jag allt ett kap & den så ska jag få i födelsedagspresent & inviga den när jag ska ut :) OCH självklart Jonna så får du följa med eller får & får du SKA med :)

image1096

så ser den ut fast den här är tagen från nelly.se men den jag köpte är skit lik den här fast svart då ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

åååh. den där är så jäävla snygg!! =D jag vill också ha. synd att gina tricot inte finns här :((((

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag har också funderat på den där, vad hade du tänk ha under?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

jätte fin!

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Åh jag ska köpa en sån i svart i morgon :D

Kommentera inlägget här :