åh neh .

publicerat i Allmänt;
jag måste gå & lägga mig det är en dag imorgon också . imorgon så ska jag ju som sagt tatuera mig & jag är lite smått nervös men det ska nog gå bra. Wiggo ska vara hos sin farmor hela dagen imorgon så jag får lite tid för mig själv , jag behöver det just nu! ja vad är det mer som händer ? ingenting ... funderar på att hälsa på min mormor kanske får se hur dagen blir . jag uppdaterar imorgon så fort jag får tid & ork , en bild på tatueringen kanske ni också vill se ?
GOD NATT!

jag saknar dig & jag älskar dig sigge , du är allt <3

image1454

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karro:

godmorgon! :D
kram

2:a kommentar, skriven , av Carro:

Lycka till idag hos tatueraren, kommer gå jätte bra :D
Ha en bra dag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av sandra:

ja, vill se tatueringen sen. lycka till :D
synd om de som hände sigge föresten

Kommentera inlägget här :