Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av julia:

Jag beklagar, vet inte hur det känns men jag vet hur det känns att ha en fyrbent lillebror för det har jag med och jag skulle bli förkrossad om han försvann..

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Fy fan Bea, jag hörde, Frida berättade! Lider verkligen med dig ska du veta, att förlora ett djur är hemsk! Hoppas du klarar dig, du får kramas med Wiggo och försöka tänka på något annat

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

Åhnej! Jag vet hur det känns, det är verkligen inte kul alls! Smärtan är så stark.. en hund kan betyda så mkt! Tänker på dig.

4:e kommentar, skriven , av Tess Z:

beklagar verkligen bea! det är som att förlora någon ur familjen! lider verkligen med dig!!

5:e kommentar, skriven , av emma:

gud va hemskt, jag lider verkligen med dig :(

6:e kommentar, skriven , av johanna:

gud vad sorgligt :( vet hur det känns tyvärr.. finns inget värre!

7:e kommentar, skriven , av kusin frida:

höde nyss vad som hade hänt :'/ beklagar verkligen. hela släkten kommer sakna honom mycket. han var så unnderbar och snäll :( faaaaan

8:e kommentar, skriven , av jonna:

gumman :( usch & fy, jag tänker på dig!

9:e kommentar, skriven , av sandra:

åh nej! lider med dig :(

10:e kommentar, skriven , av idaforsberg:

åh tjejen! :(

11:e kommentar, skriven , av anna:

stackars dig..
:'( rip! beklagar verkligen.

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

usch stackare :( beklagar verkligen och tänker på dig!

13:e kommentar, skriven , av Linda:

:(

14:e kommentar, skriven , av Monica:

Beklagar :( Styrkekramar till er alla!!

15:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Jag beklagar verkligen sorgen Bea, d e som att förlora en familje medlem när ens djur dör eller försvinner=/ Men han har ju levt ett underbart liv med en underbar familj, du måste försöka tänka så, o att han mår bra vart han än är idag=) Tänker på dig/Caitlin

16:e kommentar, skriven , av hanna:

neeej :( usch det är somsagt precis som att förlora en famijlemedlem, hemskt och ofatttbart. hoppas sigge får det bra i himlen och att han slipper allt lidande. jag tror att ni får ses igen! en stor kram till alla som sörjer sigge och speciellt till dig bea

17:e kommentar, skriven , av linda v:

jag beklagar sorgen =( jag är lessen för din o bellas skull!!! sigge var ju verkligen en personlighet!

18:e kommentar, skriven , av Valentina:

Åh, fy fan vad hemskt!!!! :'( Beklagar verkligen sorgen till tusen. Min bror har en hund som verkligen är mitt allt och bara tanken av att han skall gå bort en dag gör mig gråtfärdig!
Det är tufft nu, jag vet men det komme bli bättre, försök att inte mista hoppet, för Wiggos skull.

Yusen styrkekramar till dig Bea!!!

19:e kommentar, skriven , av Anonym:

Usch stackare :(, fy vet exakt hur jobbigt det är :( det är HEMSKT!! ;( känner dig inte.. men tänker på dig/er

20:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Jag beklagar verkligen, måste verkligen vara hemskt.
Styrkekramar till er alla!

21:e kommentar, skriven , av Camilla ( Ärla ):

Beklagar verkligen , aldrig lätt när det händer. vart tvungen att ta bort min hund i höstat han vart två år. jag hoppas allt blir bättre.

22:e kommentar, skriven , av emma :):

Jag beklagar. Hoppas att han har det bra nu.
Ta hand om dig!

23:e kommentar, skriven , av K:

tungt :/

24:e kommentar, skriven , av sunfryyy:

R.I.P ! :(

25:e kommentar, skriven , av Felicia:

nej ! jag gråter med dig !

26:e kommentar, skriven , av Anna:

Ta hand om dig !

27:e kommentar, skriven , av jossan:

hoppas han har det bra där han är nu.. jag kan nog inte förstå hur det känns men jag vet hur kärt ett husdjur kan vara. ta hand om er, du och wiggo!

28:e kommentar, skriven , av becca:

Jag beklagar verkligen!

Vill bara tala om för dig, att jag kollade på en sida hur mycket din blogg var värd och fick resultatet 19 260 :) inte illa. Gå in på http://www.bloggvarde.se/

29:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Förstår vad du genomlider.

Må Sigge vila i frid!

30:e kommentar, skriven , av Madde:

Hej! Tyvärr kommer jag kommentera på det hemska ilägget, lider med dig, det där är det jobbigaste som finns! Men jag måste fråga dig en sak. Jag har precis börjat läsa din bloggg o jag orkar inte läsa allt, men kan du inte göra ett ilägg om dig själv för alla nya läsare? Typ svara på frågor som, hur bor du, pluggar du,jobbar du, är du ihop med pappan, hur äre som mamma, mm?? SNÄLLA du skulle vara en ängel då! Ta hand om dig Gumsan!

31:e kommentar, skriven , av Emma:

Hej tjejen! jag vet att det är tufft nu. jag har hund och vet även hur det känns när de plötsligt försvinner. Du klarar dig igenom detta som så mycket annat du klarar. Du kommer att gråta ett par dagar men sen kommer du troligen att kunna le åt alla de minnen som ni hade och du har kvar. För minnerna försvinner inte! Och om du behöver skriva av dig så finns juh vi (dina läsare) alltid här. Sköt om dig! kram emma

32:e kommentar, skriven , av Johannise:

vet hur det känns, det känns förjävligt :( men det kommer att bli bättre, även om det inte känns så nu. har också förlorat min hund, och det svider! usch..

33:e kommentar, skriven , av Johannise:

vet hur det känns, det känns förjävligt :( men det kommer att bli bättre, även om det inte känns så nu. har också förlorat min hund, och det svider! usch..

34:e kommentar, skriven , av V:

okej du kommer inte tro det, men jag började gråta. vet hur det känns när en nära dör!

35:e kommentar, skriven , av e:

gud vad sorjligt min kompis hade en
hund som hette sigge och dog nylingen det var jätte sorjligt

36:e kommentar, skriven , av Cassie:

Nej usch :(
Kämpa på, du klara de!

Kommentera inlägget här :