Fredag.

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Jag & Wiggo vaknade kl 8 idag så åt vi frukost & sen sprang jag ut & tvättade bilen , sen gick jag ut med Wiggo sen nu sover han igen. Jag skulle ju rida idag men det är så jäkla varm & så har jag mensvärk också inte det roligaste direkt. Bella ringde precis & sa att hon skulle sälja sin vagn idag , thats good !
Jaha vad ska man hitta på idag då ? Jag ska iallafall in till stan senare idag men på dagen nu vet jag inte vad jag ska göra , bara ta de lugnt för en gång skull ;D

vad ska ni göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av N:

Hej! Jag har en kompis som ska bli mamma för första gången och jag tänkte köpa en present till henne/bebisen. Har du något bra förslag som du tyckte var bra att få när du skulle bli mamma?

Kommentera inlägget här :