God morgon!

publicerat i Allmänt;
Idag så vaknade vi kl 6.09 för att vara exakt . Jag låg kvar i sängen med Wiggo fram till kl 6.40 då gick vi upp för att äta gröt :) mumsigt tycker Wiggo. idag så ska vi skjutsa min farmor till kyrkan & sedan så har vi faktiskt inga planer för idag , de brukar vi  inte ha nu för tiden eftersom de hänt så mycket & man vet aldrig hur man mår . Så vi tar dagarna som dom kommer helt enkelt.
Jag sitter just nu på färg i håret & ska snart ta bort det , jag tror nog det kommer att bli bra. Vill köpa värme spolar & ha såna där stora lockar i håret . Kort hår & stora lockar åh , det är fint ! :)
Nu så ska jag kila , Wiggo blev rädd för mig när jag kom ut ur badrummet eftersom jag ser lite rolig ut i huvudet så nu sitter han tryggt hos sin mormor haha!

Ha en underbar dag .

kramar / b & w

Kommentera inlägget här :