god morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag har inte hunnit blogga alls. Igår så kom jag hem ifrån Örebro kl 18 typ & så sprang jag upp till stallet & mockade , tog in hästarna &skulle rida men de regna & åska så jag ändrade mig ganska snabbt . Sedan så hörde Bella ( Max mamma ) av sig & så bestämde vi att jag skulle komma till henne efter Wiggo somnat så Wiggo somnade runt 19.30 då åkte jag in till Bella & Max & hälsade på , och nej Wiggo var självklart inte själv utan med sin mormor & morfar . Hemma hos Bella åt vi kebab & chips, snackade massa skit osv TJEJsnack helt enkelt :) Man behöver såna kvällar ibland , speciellt en dag som igår då jag inte var på mitt bästa hurmör . Föresten så ska jag hälsa från Bella , haha ! :P

Idag så vaknade vi kl 8.15 jag gick in till mamma & pappa som fortfarande låg & drog sig i sängen , Wiggo la sig bredvid dom & pratade med dom så jag passade på att sova en timme till , sen när jag gick upp så var Wiggo trött igen så han la sig & nu sover han. Jag sitter däremot & pluggar till provet på Torsdag 22/5 . Jag ska sommarjobba ju i hemvården & då måste jag ha prov på medicinering innan så jag kan det så nu är det prov har massor att plugga så jag måste väl göra det i stortsätt hela dagen . Men jag ska rida också :)

Oj , nu blev det ett långt & kanske lite tråkigt inlägg. esch !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

ja verkligen, jag saknar dig med!

2:a kommentar, skriven , av bella:

haha va kul att jag hälsar, du får hälsa tillbaka ;D

Kommentera inlägget här :