God morgon!

publicerat i Allmänt;

Vi har kollat på film jag , Wiggo & mamma. Wiggo vaknade kl 6.15 då gick jag upp & gjorde iordning lite vällning men det dög inte till min lilla herre. Idag är det morsdag också & jag har fått världens finaste present , ett rosa nattlinne som det står världens bästa mamma på utav Wiggo <3 Min mamma fick en rödrandig klänning utav oss barn , hihi ! Jag ska ta en bild på mitt nattlinne sen så ni får se men nu så ska jag upp till stallet för att hoppa Isabell lite .

Bilder kanske jag tar också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mumari:

God Morgon, hoppas du får en solig och trevlig dag :o)

2:a kommentar, skriven , av jenny:

grattis på mors dag ;)

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Så där ja, nu var jag klar med din blogg :)

Kram Nina

4:e kommentar, skriven , av Carro:

Fin din blogg är nu :)
Hoppas du haft en bra helg :)

5:e kommentar, skriven , av Ida:

du har fått en as fin blogg!! skit fin var den! verkligen!!

6:e kommentar, skriven , av millan:

tycker det börjar bli dåligt med uppdateringar här bea. :(

7:e kommentar, skriven , av sandra:

heeej!
frågade förut, vet inte om du svarade. men vart har du köpt din bruna väska? såg dig med den på stan häromdagen..kramis /sandra

8:e kommentar, skriven , av anna:

inte konstigt att det blir dåliga uppdateringar när blogg.se är helkonstigt och fungerar knappt.. :P

9:e kommentar, skriven , av Therèse:

Skitsnygg bloggdesign verkligen :)
vem har fixat den? du själv?

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh saknar ditt bloggande!

Kommentera inlägget här :