lite skoj!

publicerat i Allmänt;
Vem:
Saknar du:
 Sigge .m.m.
Rörde dig sist: Haha det beror ju på vad man pratar om ? men wiggo krama mig,.
Vill du slå: Inga kommentarer.
Kramade du sist: Wiggo .
Vill du prata med: Mamma
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg.
Vill du vara som:  mig själv
Sårade dig senast: Beror på hur man ser det.
Vill du bli galet full med: jag brukar aldrig bli galet full . men Jonna & Bella kanske ;)
Fick du sms ifrån senast:
Bella

Har du:
För många vänner:
nej det kan man inte ha .
Förföljelsemani: Haha, ibland så.
Tvångstankar:  ?
Någon annan psykisk sjukdom: Ibland undrar man
Färgat håret: yes!
Några piercings: Ehm.. öronen?
Egen dator: Nej men man kan ju kalla den min eftersom jag alltid sitter där :P
Bra självförtroende: absolut inte!
Varit kär: Mjo. .
Stulit någonting: aldrig.

Hur:
Går du:
  som jag alltid gjort
Svarar du i telefonen: "Hej det är Bea " eller " Hallå "
Fördriver du tiden: olika.
Mycket pengar har du: så jag överlever .
Ofta bäddar du sängen: eh. aldrig ! :P
Ofta städar du: Rätt ofta faktiskt
Många stör du dig på: Det finns säkert ett par stycken men ingen jag kommer på just nu!

Tror du:
Att du kommer bli något:
Måste man ju tro för att komma nån vart.
På rymdvarelser: Haha, jag är LIVRÄDD för rymdvarelser. E.T är min största skräck.
Att folk tycker om dig: Hm någon kanske, haha!.
På ett liv efter detta: Ganska så säker.
Att du kommer leva länge: man kan ju alltid hoppas

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av alexandra:

jasså..bella har aldrig stulit någonting..? Hmmm, hur var det där på H&M för ca 2 år sen? Bella åkte dit för snatteri! Bella är en lögnare!

Kommentera inlägget här :