Svar

publicerat i Allmänt;
Nu så ska jag svara på era frågor & det är många som undrar vad som hände med Sigge så jag berättar väl .

Sigge blev jättesjuk på kvällen & mamma & pappa åkte akut upp till Veterinären , de sa att han hade fått tarmvred & de kunde inte göra något .  Eller de kunde operera men de var stor risk att han skulle dö under operationen & få hjärtfel om han skulle klara det. Så de beslöt att Sigge skulle få vila i frid utan smärtor & valet dom gjorde var rätt tycker jag , men jag har svårt att tro att han är borta föralltid . Sigge var som min andra lilla bebis . jag älskar honom över allt annat i hela världen <3

Vad skall du tatuerar för något? och var?

Jag ska tatuera in Wiggos namn mitt emellan axlarna eller ja mer upp mot nacken.

Hur skulle ditt liv se ut idag om du inte haft Wiggo?

Jag skulle plugga & gå i skolan !

Sådär där var svaren ..



Idag så åkte jag in till mammas & pappas jobb var där orkade inte vara hemma & påminnas av Sigge vart jag än var & gick . Mamma & jag åkte till Ica & hämtade ut mitt paket med Hello Kitty dressen som jag tänkte visa er sen.
Sedan åkte jag hem & nu sitter jag här Wiggo har somnat , mamma skjutsar tillbaka min syster till Örebro & pappa kollar på TV  .Jag ska snart gå & sola..
Jag är jättedålig på att skriva blogg just nu men jag antar att ni förstår varför eller jag hoppas att ni gör det .
När jag har lugnat ner mig & smällt lite så lovar jag att uppdatera bättre .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av madde:

Hej! Tyvärr kommer jag kommentera på det hemska ilägget, lider med dig, det där är det jobbigaste som finns! Men jag måste fråga dig en sak. Jag har precis börjat läsa din bloggg o jag orkar inte läsa allt, men kan du inte göra ett ilägg om dig själv för alla nya läsare? Typ svara på frågor som, hur bor du, pluggar du,jobbar du, är du ihop med pappan, hur äre som mamma, mm?? SNÄLLA du skulle vara en ängel då! Ta hand om dig Gumsan!

Kommentera inlägget här :