God kväll !

publicerat i Allmänt;
Här sitter jag & väntar på att Anton ska komma tillbaka han skjutsar min syster in till stan. Sen ska han duscha & greja sen ska vi iväg till Oscar & vara där ikväll , blir nog riktigt trevligt :) Idag då? Inte mycket alls hade knappt någon skola . Efter skolan åkte jag ner på stan lämnade mitt deklarationspapper & sedan hem till Rebecka sen hem till mamma & pappa. Wiggo och jag gick ut en stund & gungade medans Anton höll på & fixade fiskespö. Ja, sen var det i stortsätt dags för mat så har precis ätit då & lagt min lilla älskling i sängen & jag tror faktiskt att han sover för det är väldigt tyst .
Som sagt har ställt frågan en gång & ställer den nu igen. " Vad ska ni göra ikväll ? "


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

alltså umgås du månsin med wiggo? verkar inte så.

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Vilken söt lill kille!

Kommentera inlägget här :