kväller'

publicerat i Allmänt;

Vi är hemma i lägenheten igen eller har vart det ett tag nu. På vägen hem åkte vi hem till Rebecka & hälsade på en snabbis sen åkte vi hem satt oss framför TV & här sitter jag (!) anton åkte iväg & skulle köpa coca cola vilket inte jag ville eftersom jag försöker gå ner i vikt & är typ beroende utav coca cola så vill jag inte ens se en sådan flaska.
Imorgon då? ska sova ut så länge jag kan min älskling är hos sin mormor & han ska iväg till dagmamma imorgon så min mor skjutsar honom dit så jag får lite sov morgon , tack! <3 ska jag vara ärlig så är jag helt slut , jävligt trött känns som jag inte sovit på flera dagar men inte konstigt eftersom jag ligger & hostar i stortsätt hela nätterna.
Hoppas det blir bättre snart . Wiggo är iaf i stortsätt frisk nu , snart fri ifrån alla mediciner också så skönt !
Ja imorgon var det som sagt ska ta sovmorgon en liten stund längre än vad jag brukar kanske runt kl 10 sen ska jag städa & sedan ifall det är sol ute så ska jag bara slänga mig ut & ta mig en lång promenad & få lite färg i ansiktet. Sedan kanske jag ska träffa Rebecka också, ja vi får se hur det blir & hur min dag kommer se ut det märker ni imorgon..

nu så ska jag kolla klart på house , någon mer som kollar på det ?

Kommentera inlägget här :