Landet.

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma på landet & har precis duschat snart så ska vi grilla lite korv & äta , mycket mysigt & gott :)
Och det som är ett stort plus är att vädret är helt underbart . Kan ju inte bli bättre en sån här vårdag. Som sagt ska äta snart & sedan ta det lugnt en stund sen så ska jag åka in till lägenheten & börja fixa mig lite för ikväll eftersom vi har bokat bord så ska vi vara där kl 7 då måste jag börja i tid. :) Har inte vart ute på över en månad så känns skit kul att gå ut nu. Även om det inte är " dansa dansa " ställe så är det ju bara kul att få umgås med vännerna liksom.
Ja , som vanligt glömde jag kameran jag har tydligen inte huvudet med mig varje dag :P

Jag ska slänga upp lite bilder sen också på vad ? det vet jag inte än..

Ha det toppen!

Kommentera inlägget här :