Lunch .

publicerat i Allmänt;
Nu har jag lunch & är hemma tog mig en liten rast. När jag kom tillbaka till klassen idag satt alla barnen & rita teckningar till mig som dom ska göra till en bok, gulligt va ? :)
När jag kom i korridoren skrek dom " BEA DU FÅR INTE KOLLA PÅ BORDEN NÄR DU KOMMER IN UTAN DU MÅSTE KOLLA UPP I TAKET. " haha , så söta !  Tänkte ta en bild sen på boken så ni får se vilket konstverk dom har gjort.
Ja, idag då ? Har planerat att jag ska städa iaf & så frågade Bästa vän igår om vi kunde gå på tuna park en stund & det ska vi nog göra om hon nu inte ändrat sig . :) Så ser min dag ut idag iallafall & jag vet inte riktigt vad som händer ikväll men inget festande iaf för imorgon så ska jag ut på Olearys ( eller hur det stavas ) & dricka lite + kolla på speedway , det blir jag , Rebecka, Jonte , Micke ( jontes pappa ) & så kanske Anton om han inte ska göra annat.
Imorgon kommer också en tjej som ska provrida Mirre & se ifall hon ska vara medryttare på henne eller inte , jag hoppas det funkar !
Ja nog pratat idag ska jag försöka ta med mig min kamera & bli bättre på att uppdatera med lite bilder ,eller vad tycker ni ?


Kommentera inlägget här :