Måndag'

publicerat i Allmänt;
Sista lediga dagen. Och jag känner ångest jag vill helst ha en veckas ledighet till, jag vill inte börja skolan igen, jag orkar inte gå ut på praktiken. Puuh men jag måste!

Igår så var vi hemma hela dagen förutom på kvällen då åkte vi till Torshälla till Jonte ( rebeckas pojkvän ) där spelade vi spel med hela familjen & hade det mycket trevligt. Wiggo sov när vi åkte mamma & pappa var såklart hemma, vi åkte hem tidigt eftersom mamma ringde mig & sa att Wiggo var jätte ledsen & hade svårt att sova. Idag då ? Mamma gick ut med Lisa ( hunden ) & Wiggo i vagnen så han kunde somna han var övertrött . Anton sitter & kollar på Scobii Doo ( eller hur det stavas :P ) Inga planer just nu förutom att vi kanske ska kolla på film ikväll med Rebecka & Jonte men inte försent för jag måste lägga mig i tid jag är död. Jag måste plugga också så funderar på att åka hem & hämta datorn + mina skolsaker , jag har lite uppsatser jag vill göra klart & lämna in tidigare så jag slipper ha det över mig.
Ja så ser min dag ut just nu . Vad ska ni göra ?

Fick supersöt kommentar av Jennifer & jag säger bara tusen tack det värmde <3

Kommentera inlägget här :