Sjuk ?

publicerat i Allmänt;
Många undrar varför jag praktiserar på en skola när jag går omvårdnadsprogrammet. Så nu tänkte jag berätta . I ettan så praktiserade jag på ett äldreboende & nu i tvåan så har jag en kurs som heter socialt behandlingsarbete & där kan man praktisera på en skola & se hur det är socialt om man säger så. I trean sen så kommer jag gå en kurs som heter sjukvård då kommer jag vara på sjukhuset eller någonannanstans . Så ligger läget till :)

Jag mår fortfarande lite halvt dåligt , anton gjorde iordning lite milkeshake till mig eftersom jag har ont i halsen så det var gulligt av honom. Sen har jag legat i soffan i stortsätt hela tiden sen jag kom hem. Nu ska jag ta mig ett glas c-vitamin & hoppas på att det inte blir värre än vad det redan är. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk absolut inte! Måste vara i skolan varje dag när jag börjar nästa vecka , måste vara på praktiken varje dag nu denna vecka . MEN det jag är rädd för mest är att om jag blir sjuk så kanske jag smittar min lilla älskling igen & det är något jag absolut inte vill <3

Men nu så ska jag åka & hämta min bästa vän :) Vi hörs senare !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Då förstår jag! :)

2:a kommentar, skriven , av Therèse:

Jag har också funderat över din APU, tack för svaret :)



Hoppas du snart mår bättre. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentera inlägget här :