söndag 5/4

publicerat i Allmänt;
Vill inte höra ett ord till om rökningen ! Jag rökte innan jag blev gravid , slutade när jag blev gravid & ammade sedan dum som man är började jag igen. JA DET ÄR FEL . är ni nöjda ? fan vilket liv!


idag så har vi vart på kalas hos mina kusiner , trevligt! sedan åkte jag med min mamma & handlade på ica maxi wiggo fick ett par gummistövlar :) åkte sedan hem då kom rebecka & jonte hem till oss , jag ställde mig o lagade mat efter att wiggo somnade det blev kycklig & ris mycket gott faktiskt . Anton kom hem & åt sedan så åkte han precis för att åka ner till garaget , tvätta bilen & lite små plock. Rebecka skjutsade hem Jonte & åt mat men nu är hon på väg tillbaka för att göra mig sällskap + att det är söndag det är våran dag. <3

imorgon så har jag faktiskt lite planer för en gång skull om det är fint väder så ska jag & wiggo gå ut & gå en lång promenad ,sedan tänkte jag åka hem till mamma & pappa för att sola solarium har inte solat på längre faktiskt.
Ska se om jag får med mig Rebecka ut på en promenad eller kanske Anton ? Jaa, vi får se hur det blir. Men så ser iaf min dag ut imorgon. Skulle helst vilja träna på riktigt på gym eller trampa på en cykel så man verkligen känner att man har tränat.
slut pratat , nu ska jag kolla på TV & prata skit med min bästa vän. <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av michelle:

kom och läs min blogg om en ung nybliven mamma som fått barn 10 v för tidigt..

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Bor du vid stålforsskolan?

Kommentera inlägget här :