vårväder.

publicerat i Allmänt;
det kan man verkligen säga, fan vad skönt det är ute! Vi gick runt vilsta & det var super skönt jag måste verkligen börja gå ut & gå oftare speciellt i det här vädret då har man ju en bra anledning till att gå ut också, visst?
jag o mamma stannade på shell o tog oss en varsin glass också, haha! man måste ju  unna sig med något.

nu sitter jag hemma funderar på om mina mjukisbyxor ska gå åka på & sminket åka av det låter väl som en bra idé?
sedan ska jag hämta plutten o så kanske jag går en runda till med honom, ja vi får väl se hur det blir. Ikväll ska jag nog hem till mamma o pappa iaf sova där ute , skulle vara skönt att bara ta de lugnt umgås med dom & kolla på tv kanske till o med spela wii ? ;D

jaja, nu ska jag dra !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

underbart!

Kommentera inlägget här :