Första skoldagen avklarad.

publicerat i Allmänt;

Kom till skolan kl 13 med Johanna vi hade upprop , fick busskort & pratade om projektarbetet som vi ska ha nu i 3an som tydligen är jättestort. Det kändes verkligen jobbigt & tungt att komma tillbaka men det är roligt att få träffa vännerna & komma in i rutiner igen. Efter skolan så gick jag , Johanna & Lisa ner på stan & åt spicy hot mumsigt värre ! Sen så gick jag & Johanna till mamma & pappas jobb där vi hämtade Wiggo & så åkte vi hem & var här en stund sen åkte Johanna med bussen hem.
Nu har jag diskat & tagit mig en runda med damsugaren , Wiggo leker med legosar & gör jätte fina staplar =)

Om Wiggo somnar i skaplig tid ikväll så ska jag försöka lägga in bilderna från min kamera till datorn & slänga in några här på bloggen. Men det är inget jag kan lova för man vet aldrig när lillkillen somnar .. =P

Kommentera inlägget här :