God morgon'

publicerat i Allmänt;
Eller morgon & morgon är det väl inte direkt. Men jag vakna 10.40 ungefär & Wiggo är hos dagmamma nu första dagen :) Jag har precis fixat mig , innan det så solade jag & så hoppade jag in i duschen. Väntar på att min syster ska komma ner ifrån stallet så jag kan åka in till stan för hon ville tydligen med , tänkte hinna med lite saker i lägenheten också innan jag ska hämta Wiggo men får väl se hur det blir med den saken. Har inte större planer för dagen än men får väl se om det dyker upp någonting , vill ju iaf hälsa på Lina.
Har försökt ringa Lina typ hundra gånger men hon svarar inte, jag blir orolig :O fast hon kanske ligger & sover man vet ju inte hur många timmar hon sovit inatt . svara i telefonen kvinna ! <3

hörs nog senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Livet som mamma:

Snygg blogg! Skulle vara kul att följas på bloglovin =) Vill du?

2:a kommentar, skriven , av helen:

vad har hänt med lina?

Kommentera inlägget här :