kväller.

publicerat i Allmänt;
Nu har jag vart & knäckt både rygg & nacke nu känns det som att jag svävar på moln . Efter det gick jag hem där mamma & Wiggo väntade på mig så jag ställde mig & lagade mat direkt för jag var så hungrig det blev ris , kyckling & bearnesesås ( eller hur det stavas ) .. =P imorgon så börjar jag skolan 10.20 så det är skönt dessvärre slutar jag inte förrän 17 =/  och på fredags slutar jag också kl 17 snälla , jag vill verkligen inte =(

idag så kollade jag & rebecka på filmen "  män som hatar kvinnor " jag har aldrig sett den innan & den var sjukt jäkla bra & hemsk på samma gång. Vissa scener jag såg så höll jag på att spy det var så vidrig att se att de verkligen finns såna människor helt sjukt! Ja nej nu har wiggo ätit upp sin välling nu blir det läggdags för lillpojken!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Slutar du kl 17. Säker? individuella valen börjar inte fören nästa vecka så att du vet. Själv är jag ledig då! Kram Madde i din klass.

Kommentera inlägget här :