lördagkväll'

publicerat i Allmänt;
Nu har jag & Wiggo åkt tillbaka till lägenheten efter en hel sommar ute hos mormor & morfar .
Vi tog med oss alla saker & har fixat här hemma , måste dock rensa en massa kläder som både jag & Wiggo inte vill ha kvar eftersom lådorna är i stortsätt över fulla. Wiggo somnade precis & jag sitter här vid datorn väntar på att anton ska komma hit han skjutsar några kompisar ner på stan som ska ut på krogen sen ska han skjutsa hem dom igen. Jag ska snart sätta på någon film & bara slappa sen blir det nog läggdags ganska tidigt eftersom jag vaknade kl 5.20 idag av en viss herre vid namn Wiggo visserligen somnade jag om 2 timmar till men är fortfarande trött.

Imorgon så hoppas jag på att mamma kommer hit med lite påsar så jag kan slänga lite kläder eller ge bort dom. Sen så kanske vi ska åka till ikea beror helt på hur dom sover i natt det är lite oroligt där hemma just nu . Pappa mår inge bra & håller mamma vaken så kan det vara. Idag skulle vi ha gått ner på stan på kvällen men varken jag eller Anton ville gå ut i regnet så vi sket i det . Ja nu har jag väl inte så mycket att säga har lite bilder jag vill lägga upp med glömde sladden hemma hos mamma & pappa så får väl säga till att hon tar med den imorgon.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Kommentera inlägget här :