måndagskväll'

publicerat i Allmänt;

Jag & Rebecka åkte en snabbis till tuna park & kollade runt. Sen åkte vi till mcdonalds där vi köpte cheeseburgare sen åkte vi & hämtade Wiggo sen åkte vi hem . Johanna kom förbi på en cigg så vi satt & pratade en stund . Sen så åkte Rebecka hem då började jag & Wiggo röra oss ut till mamma & pappa så här sitter vi nu , Wiggo har fortfarande inte somnat & jag ska göra ett försök till snart för att lägga honom . Och jag hoppas den här natten blir betydligt lugnare än förra natten . Låt mig få sova Wiggo & jag hoppas du blir frisk snart <3
Imorgon är det skola igen & då fortsätter vi på vårt projektarbete som vi har satt igång men sådär lagom kul precis när skolan börjat men men, kämpa ! Fick schemat idag & fan va soft det var förutom att jag slutar kl 17 på torsdag & fredagar , skit skoj ! =(

Nej , nu gör jag ett till försök med den här busen.

Kommentera inlägget här :