en torsdag

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma igen. Idag så åkte jag och en vän till strängnäs eftersom vi hört att det fanns en outlet affär där men haha vad ska man säga? det var ju kanske en rätt bortkastad resa vi hittade i stortsätt ingenting. Men vi åkte runt i strängnäs kollade på lite människor & sedan åt vi på mcdonalds :P jag som ska börja träna fan bea!
idag då? ingenting händer ska sola & se om jag kan göra lite träning här hemma istället , jag måste ju komma igång med min kropp så jag får något resultat till i sommar :) det är nu när man är ensam man börjar tänka på sitt utseende igen , sjukt!

wiggo är hos sin pappa just nu och ska hämta honom kl halv 6 :) min lilla plutt jag saknar honom <3
nu ska jag sätta mig vid andra datorn för jag ska lägga in lite bilder.

Kommentera inlägget här :