...

publicerat i Allmänt;
Vill ni veta varför det tog slut ? jag måste ju stå för det jag gjort!!!!
jag kastade ut honom för att jag blev arg , tänkte inte alls & gjorde det . DÄRFÖR är det som det är .
Ja jag får väl helt enkelt skylla mig själv man kan väl i stortsätt säga att allt är mitt fel , en idiot är vad man är .
Men samma misstag med någon annan kommer jag aldrig att göra´, jag har lärt mig nu , jag lär mig av mina misstag ! Den dagen min prins dyker upp , den dagen kommer han alltid att stanna !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av :):

Hej Bea

Du har en jätte fin blog ska du veta, kul att du börjat blogga igen!

Så söt lilla Wiggo blivit!



Det kommer lösa sig, allt! Ha tålamod. Alla begår misstag ibland, misstag kan vara nyttiga, tro mig :)

Men vad hände? Slängde du bara ut honom?



Vet du vad jag tänkte på bea... varför inte försöka med Tobbe igen?



Du är stark, du har en son att ta hand om och kommer därför klara det. Du är en underbar mamma

Kommentera inlägget här :